
Члан Већа ГО Сурчин Бојан Јовановић обишао је данас радове на изградњи атарског пута у Јакову у дужини од 300 метара, који су почели у току прошле недеље.
–Налазимо се у највећем пољопривредном атару у Јакову, где смо имали велики проблем са главним путем јер се појавила једна депресија и током кишних дана дуго се задржавала вода. Мештани су се обратили месној заједници и на иницијативу Месне заједнице Јаково урадићемо 300 метара атарског пута у Јакову. Укупна дужина атарских путева који ће бити урађени на територији општине Сурчин је 800 метара, што значи још 500 метара у осталим местима. У наредна два- три месеца асфалтираће се некатегорисани путеви, око 11 улица које су на списку а радимо и главне путеве у општини Сурчин. Ради се од изласка из Јакова до центра Сурчина, укупна дужина је 4,5 км, затим од центра Прогара до Сремске газеле и ради се пут у Добановцима, од петље Нелт до петље са ауто-путем Београд- Загреб у укупној дужино од 6 км – рекао је Бојан Јовановић, члан Већа ГО Сурчин.
-Захваљујући средствима које је одобрила Градска управа града Београда, користим ову прилику да им се захвалим, ми смо направили план и програм израде атарских путева који је усвојен од стране Већа Градске општине Сурчин и започело се са радовима. Ове године је додељено нешто мање средстава него што је обично, око 4.300.000,00 динара, али ћемо нешто мало променом технологије, нешто мало на уштеди материјала, урадити довољне дужине атарских путева. Идеја је да овај пројекат радимо у договору са месним заједницама јер покушавамо да спојимо одређене атарске путеве да би пољопривредници могли да их користе и да иду од села до села, да не иду асфалтом и сметају у саобраћају. Сам пут и сама технологија изреде атарског пута се састоји у следећем: најпре се скида земља, тако како је пројектом предвиђено, затим се ваља постељица, након тога се довози песак. Песак се такође добро ваљком уваља до одређене збијености и после тога иде камен, кранулација од 0 до 63, који се исто добро уваља, односно мора и он да има одређену збијеност која је предвиђена. Након тога се ставља камен гранулација од 0 до 31, да би дошло до боље збијености и сам пут чини много квалитетнијим и одрживим – рекао је Миодраг Миловановић, директор ЈП „Сурчин”