Одељење за финансије
У Одељењу за финансије обављају се послови: планирања,припремања и израде нацрта одлуке о буџету, ребалансу буџета и привременом финансирању општине; припремање упутстава која садрже смернице за израду буџета и финансијских планова директних и индиректних буџетских корисника; израда предлога финансијских планова директних буџетских корисника; израда периодичних извештаја о извршењу буџета; израда тромесечних квота за извршење буџета; израда предлога решења о одобравању средстава из текуће, сталне буџетске резерве и промене апропријације;израда председничких решења о исплатама; праћење и билансирање средстава за зараде и накнаде; праћење извршења прихода и расхода; евиденција, праћење и извештавање о утрошку трансферних средстава и средстава донација; израда извештаја о извршењу прихода и расхода буџета; управљање готовинским средствима; управљање дугом и финансијском имовином,пласирање слободних средстава; вођење евиденције о меницама и банкарским гаранцијама; евидентирање основних средстава и припрема података за попис финансијске и нефинансијске имовине; финансијско праћење извршења обавеза и реализације потраживања; припремање захтева за отварање и затварање буџетских рачуна; припремање, контрола и извршавање захтева за плаћање; праћење и контрола ЦРФ евиденције; вођење главне књиге трезора, помоћних књига и евиденција; израда завршног рачуна буџета, консолидованог завршног рачуна и завршног рачуна директних и индиректних буџетских корисника; обрачунавање зарада и накнада зарада; евиденција путних налога; израда М4 обрасца; израда потврда о плаћеним порезима и доприносима по одбитку; извештавање надлежних органа Града и Републике у складу са законом и посебним захтевима; вођење пословних књига за директне и индиректне буџетске кориснике; израда обрасца за Регистар запослених; усаглашавање обавеза и потраживања путем ИОС-а; припрема информација за објављивање на сајту општине; припрема података за информатор о раду из надлежности одељења; израда финансијске документације за наплату закупа пословног простора и трошкова који проистичу из закупа,као и праћење реализације ових прихода ; формирање потребне документације за извршавање расхода; статистичко-евиденциони послови; стручни, административни и технички послови у вези са поступцима набавки за потребе Градске општине у складу са Законом о јавним набавкама и подзаконским актима; послови који се односе на припрему интерних нормативних аката из области јавних набавки, прати поступак јавних набавки; сарађује са органима и организацијама који у оквиру своје надлежости примењују прописе из области јавних набавки.У оквиру Одељења врши се и издавање потврда о чињеницама о којима се води службена eвиденција; праћење прописа из своје надлежности и иницирање промене прописа, као и други послови у складу са законом, Статутом градске општине и актима органа градске општине.
Одељењем руководи начелник одељења и обавља следеће послове:
Руководи и организује, координира, усмерава и контролише рад непосредних извршилаца Одељења, стара се о благовременом и законитом извршавању послова из делокруга Oдељења, обавља најсложеније послове, распоређује послове, даје упутства и пружа стручну помоћ непосредним извршиоцима за њихово извршавање, стара се о пуној запослености и дисциплини непосредних извршилаца, израђује извештаје и планове рада Одељења, припрема информације извештаје и акте из области Одељења за потребе органа општине, стара се о техничкој опремљености Одељења, прати законе везане за буџет и законе који се односе на јавна предузећа као индиректне кориснике, даје упутства индиректним корисницима за израду финансијских планова, координира радом свих извршилаца, координира пословима на изради буџета, завршног рачуна буџета, прати наменско коришћење буџетских средстава, сарађује са другим органима и организацијама и друге послове по налогу начелника Управе.
Начелник одељења за финансије ГО Сурчин
Биљана Бранковић
МЕСЕЧНИ ИЗВЕШТАЈИ О ИЗВРШЕЊУ БУЏЕТА
ДОКУМЕНТА ЗА ПРЕГЛЕД И ПРЕУЗИМАЊЕ